lauantai 23. huhtikuuta 2022

tekoja.....


 

Ihan pienenä vinkkinä vaan....... Älä lopeta. Toipumisen nyrkkisääntö. Välillä kyllä tuntuu siltä että olisin vasta toissapäivänä lopettanut päihteiden käytön. Silloin muistan että olin ymmärtänyt tämän vinkin väärin. Vedää vaan lisää, kyllä sä unohdat kaikken. 

Nyt en meinaa lopeta toipumista. Päihteiden kahleet, en ole ainakaan huomannut että elään vielä ketjun kinnitettynä. Olen antanut raittiudelle lupaa vetää minua narusta. Se on voimakas naru, ja se vaikuttaa kestävältä. 

Solmut joutuu ajoittain huoltaa, mutta kaulapannalla ei ole toistaiseksi ollut tarvetta. Vaikka haukkun, olen kaksjalkainen otus. Ainakin viimeisen tarkistuksen aikana. Viiden tähden vartaistuki teki eilen taas tempunsa. 

Sain jarruneste säiliön täytetty, ja pieni vuoto tuli paikattu. On iso viikko taas tulossa. Eli erittäin hyvää syy jatkaa tätä matkaa. Käytän vastuullista jarrunestettä, eli mun ei tarvitse maksaa mitään polttoaineen laskua. Joskus saa alennusta kun tekee viisaita päätöksiä. Have a great sober May day, se on uusi vappuaiheinen juhlapuheen allkulause. Hyvää kannattaa odottaa, heipparallaaaaaaa...................  

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...