sunnuntai 26. kesäkuuta 2022

Myrkkyä meissä.....

 Luulin että olin itse aikoinaan saavuttanut itseinhon huipputason, mutta kun reflektoin tulen ikävä kyllä siihen tulokseen että olin itseasiassa aika hiivatin kaukana. 

Olin eristyksissä muusta maailmasta koska en kestänyt miten pahasti ihmiset raiskaavat tätä pallero.

Minua vittu hävetti olla osa tätä rotua, ja nykyään tunnen niin paljon myötä häpeä että tekee välillä oikeasti mieli oksentaa.

Kävin tänään yhdessä rakkaassa paikassa, ja se oli osittain juhannuksen takia kohdeltu kaltoin, niin kuin liian monilla on tapana tehdä.

Ehkä lähden metsästä kylän isointa jätesäkkiä, ja jos löydän sellaisen, lähden yön rauhassa keräämään teidän vatipäiden paskat. 

Ehkä kyseinen säkki ilmestyy teidän puutarhassa, haistakaa hometta hiton snobipultsarit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...