maanantai 27. kesäkuuta 2022

postaus


 Välillä tuntuu siltä että mul on henkareiden kuvassa samanlainen ilme kuin tässä kuvassa. Hölmistynyt, ja näköjään pysyvästi. Joskus haluaisin antaa itselleni jotain lobotomia leikkausta muistuttavaa hoitoa. No, minä ja numerot. Pian täytän 48 v. Se on eri hiton tarina.

Minä en voi siettää kun kohdellan ihmisiä kuin eilen syntyneitä. Mua suoraan sanottuna vituttaa. Jos tietyn laitoksen päättäjät haluavat pitää asiat heidän herneaivotasolla niin sitten mennään herneillä. Tässä tapauksessa pelkään ihan vähän että herneestä saattaa kasvaa jotain liian suurta, niin annetta olla.

Tämä ihanaa KELA, minä oikeasti ihailen heidän laskutaitonsa, ehkä bittiavaruuden numerojärjestelmä on yhtä sekaisin kuin meikäläinen aikoinaan. Ehkä heillekin pitäisi antaa ilmaista digitukea, kyllä se hyväntekeväisyys on aika pop. Pop-up biitiavaruuden numerojärjestelmän tukikohta. No niin, tulihan se sieltä. Ride on folks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...