perjantai 23. syyskuuta 2022

Yksinäinen vai omavoimainen?????

 Jos meinaa pärjätä yksin niin voin kyllä menneisyyden kokemuksilla todistaa ettei se addikteilla onnistu.

Yksin oleminen johtaa ainoastaan siihen että usko ulkopuolisiin syihin, vaikka tällä sairaudelle ei ole ainoastaan ulkopuolisia syitä.

Vaikutteet ovat ihan oma maailma, ja niiden vaikutuksiin kannattaa perehtyä. Minulta on kysytty mikä on ollut se kaikista vaikuttavin tapahtuma. Sitä en voi omassa tapauksessa kiteyttää yhteen asiaan.

Oma äiti sanoi että olen liian fiksu omaksi hyväksi, ja se pitää osittain kyllä paikkaansa. Faija sanoi että marjojen poimiminen on liian helppoa jos hyttyset eivät kiusaa.

Lapsuuden aikana saadut viisaudet, ja olen tutkinut ja oppinut niistä. Etsin ajoittain vielä pakkokeinoja, mutta olen oppinut pitämään niitä omassa lokerossa.

Olen kansainvälinen dorka, minun pää on usein siellä missä sen ei missään nimessä pitäisi olla. Sen takia kirjoitan joka hiton päivä. Se siitä, ottakaa hyviä neuvoja vastaan, piste.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...