tiistai 8. marraskuuta 2022

Shitologia

 Huomenta!!!! Joillekin tyypeille tämä muiden tukeminen ei oikein sovi. Minä, minä ja vielä kerran minä, oho! 

Tarinat, joo, kyllä hyvä kuulla niitä, mutta joka kerta sama? Ja noin sata kertaa päivässä? 

No, se siitä. Säälin kyllä muut ryhmän osallistuvat, mutta onneksi kukaan ei reagoinut. Rauhallisuus on vertsin A ja O. 

Se on kuulkaas yksinkertainen juttu. Omat paskat on parasta saada hoidettua ennen kuin rupeaa neuvoa muita. Minä en tarkoita että on nukkunut huonosti, vaan se että tehdään itsestään turha numero.

Ei muuta, pientä turhautuminen purettu sinne minne se sopii. Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti Yeah 😃

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...