maanantai 30. lokakuuta 2023

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kiehua yli sallitun lämpötilan. Te olette mun silmissäni aivan säälittäviä nössöjä, miksi minua kohdellaan ns . huonosti? Jos puhua toisille rumasti niin saa oman sanallisen maustekakun suoraan sinne mistä ne ei kauniit puheet ovat lähtenneet. 

Jos käy joka päivä samassa kohtaamispaikassa niin saa luvan oppia hyvät käytöstavat. Jos tämä lapsellinen paska draama jatkuu niin on seuraava askel porttikielto. Jos itse voi huonosti niin se ei oikeuta ketään vetää muut siihen omaan paskakylpyyn. 

Tasa-arvon luokkaaminen, siihen mun kärsivällisyys loppuu kuin seinään. Te yksinäiset ukot jotka boostavat omat egot haukkumalla naisia, ulkomaalaisa, heikossa asemissa olevia, teille en todellakaan anna pidemmän päälle yhtään armoa, tai ymmärrystä.

Vetäkää se lahopää omasta perseestä ennen kuin koko talo haisee pilaantuneilta aivosoluilta, jos teidän sydän on väärässä paikassa niin ei ole mun elämässä tilaa. Hyvät teot ovat valintoja, jokainen saa katsoa ihan rehellisesti miyä on tullut sanottu, tehty, tai jäänyt tekemättä. 

Oikein lepoisaa loppuilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...