maanantai 23. toukokuuta 2022

Keväinen hohto....


 

Kohta on kesääääää............ Eiköhän olisi korkeinta aika antaa kirsikkapuiden kypsyä rauhassa. Uusi vuodenaika on tulossa, ja se heitää uudet haasteet syliin. Esimerkiksi helteet, mitenköhän kuumat aallot vaikuttavat sirkusdirektörin toimintaan? Hänellekin iskee jano. 

Minä muistan aika kirkkaasti miten houkutelevaa kesäinen puistomaisema on. Niissä tuli aikoinaan pidetty vähän muutakin kuin hauskaa. En halua edes ajatella mitä mieltä lapsiperheet olivat " meidän " touhusta. Vittu, minä olen sekaisin, ja tulin puiston pitämään kivaa. Lähtekää helvettiin! Oikeasti, muutaman kerran käskin jonkun perheen lähtemään lastenpuistoon. 

Nykyään heidän ilmeet ilmestyvät unissa, ja omatunto kolkuttaa. Ilmeisesti käytäydyin yhtä tyhmästi kuin oma isäni. Ei hänkään välittänyt lasten läsnäolosta. 

Minulla ei ole omia lapsia, en haluaa. Mutta, olen viime aikoina huomannut että moni skidi hymyile minulle. Ja se on kivaa. Aikaisemmin he melkein juoksivat karkkuun. Se siitä, minä meinaan taas kerran täysin raitiina nauttia tämän stadin kesästä, ja lähden putsina käymään muuallakin. Hyvää puhdasta kesämenoa kaikille. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...