maanantai 30. toukokuuta 2022

tukipilarit


 Hyvissä hoitopaikoissa ei anneta edes siementen hukkua. Hukkuneesta siemenstä ei voi millään kasvaa vahvaa, ja rohkeaa elämänpuu. Tämä on kyllä kieltämättä Cocktailin muistuttavaa skulpturi. Mutta, tässä siemenessä on kolme tikkua. Kuka sen "oliivin" sitten popsi? 

Se jää kyllä arvattavaksi, ja hyvää niin. Tällainen pieni juttu voi luoda aika hyvää jännitystä. Mihin suuntaan nämät tikut näyttävät? Se on jokaisen omasta tulkinnasta kiinni. Tikkujen päät ovat terävät, eli tämän siemenen kanssa ei kande käydä kikkailemassa. 

Tänään on juuri se päivä kuin toivon että joku ihmenäköinen skulpturi voisi ilmestyä mun himaan, ja pakata mun muuttokuorman. Tuskin löydän halukkaitta. Ehkä keksin tämän illan aikana jonkun ihan oman taikatempun, tai sitten aukaisen ikkunan, ja annan tuulen viedä kaiken sinne minne huvittaa. 

Minulla on teini-iästä lähtien ollut aika voimakas tavara-allergia. Mutta, olen oikeasti vahva kiertotalouden kannattaja. Tämä siemen on myös saanut maistaa sitä elämänkiertokulkuhoitoa. Kenen persuksiin se piikki sitten osuu ei ole minun käsissä, ja en tietenkään toivoa että niin käy. Tämä on vähän raskaan luokan huumorin päivä. Haistakaa kukkasia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...