torstai 16. kesäkuuta 2022

kasvu


 Henkisen kasvun kivuista on mahdollista selviää. Vanhat, ja jo melkein umpeenkasvanneet haavat voi aukaista, ja en voi muuta todeta kuin sen että se kannatti. En olisi ikinä uskonnut että voin päästä näin lähelle aitoa henkistä tasapaino. Tämä ns. etäisyys " täydellisyydestä " on enemmän kuin voi vaatia. 

Olen noin kolme kuukauuta sitten sisäistänyt että ylisuorittaminen ei tuo muuta kuin tuskaa. Minun ei tarvitse enään hallita mitä ympärilleni tapahtuu, enkä reagoida kaikkeen. Olen löytänyt sisäisen turvan. Minä riitän juuri sellaisena kuin olen. 

Nyt iski kunnon väsymys, koska pahimmat psykologiset esteet ovat poistettu. Nyt saan sitä kauan etsitty sielunrauha. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...