lauantai 18. kesäkuuta 2022

Meidän rakkaat päättäjät


 Olen vasta vähän päässyt tutustua uuteen päihdehoito lakiesityksen. Suoraan sanottuna tekisi mieli näyttää vähän eri väristä keskari. Siinä luki jotain siihen tyyliin että sosiaaliohjaajilla ei ole oikeuttaa määrätä asiakkaitta päihdekuntoutuksen. Täh? Toivon melkein sydämestäni että olen käsittänyt asian väärin. 

Kukas sitten? Poliisit? Kela? Kommarit? Ehkä Edward Saksikäsi. Joo, leikataan tämä tauti irti, ja jatketaan ihan muina miehenä. Addiktio kasvain leikattiin onnistuneesti irti, nyt olet parantunut. Hmm, Joku viisas on vuosia sitten laatinut kestävän kehityksen periaateitta. Yksi otsikko käsitelee sosiaalista kehitystä. Yksi sen viisauden pääpointeista on tasa-arvo. 

Mua ei vittu huvittaa nyt kirjoittaa tätstä jotain absurdia draama läppää. Me olemme sairaita ihmisiä, ei paskakasoja. Siitä väiteestä ollaan kyllä vaikka mitä mieltä. Olen kyllä tavannut ns. ei addikteja jotka ovat kuin toiselta planeetalta. Haluaisin antaa sen planeetan nimeksi Mulkkuriuksen tähti. Ehkä vatipää Saturnus. Whatever! kusipää on kusipää, ihan sama mistä hiton puusta on veistetty. 

Taas rupeaa ahneuden loistosaavutukset pyörimään päässä, nyt on stressinhallinta touhun aika. Jatketaan rauhallisena miehenä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...