perjantai 3. kesäkuuta 2022

putket.....


 

Toipumisessa on myös aika vittumaisia puolia. Yksi niistä on se hetki kun törmää sattumalta ihmiseen jota ei olenkaan haluaisi nähdä. Ja tämä kyseinen kusipää kehtasi moikata ihan kuin mitään ei olisi menneisyyderssä tapahtunut. Kun meille oli putki päällä hän osasi odottaa juuri niin kauan kunnes minä olin niin sekaisin etten tajunnut mistään mitään. Ja käytti sitä tilaisuutta häkäilemättömästi hyväksi. 

Minä olen aina ollut sitä liian kiltti rotu, ja tämä kyseinen mulkku on minun oma suku. Annoin aina anteeksi koska elin tyhmänä siinä uskossa ettei hän voi omalle itselleen mitään. Olen tämän toipumisprosessin avulla tullut siihen tuloksen ettei nyt hitto ihan kaikkea voi pistää addiktion piikkiin. 

Narsisti ei ole riitävän voimakas nimike hänen vammalle. Olen oikeasti tutkinut psykopaattien luonteet. He ovat kaiken muun ihanan lisäksi maailman luokan huijareita. Tämä tyyppi saa kiittää jotain vitun KV hobiti etten ole fyysisesti väkivaltainen. En toivoa kenellekään pahaa, mutta joskus kaikki saavat sitä mitä tuli tilattu. En jaksa vittu edes välittää olenkaan hänestä. Liikaa on liikaa. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...