torstai 2. kesäkuuta 2022

interventio #200


 Ciao, isot pallerot pyörivät, taas, tämä boltsi ei ainakaan mahdu bilispöydän pussiin. Ei voi mitään. Ehkä luontoäidillä on sopivan pituinen keppi millä sitä saa pussitettu. Ihan hyvää että tätä pallero ei ole nimetty kasipalloksi. Ehkä sitä on tarkoitettu karkuun juokseville kaupparosvoille, tämä sijaitsee aika sopivassa kohdassa, ja yhden suositin kaupan edessä. Onko sitä alakierteellä pysäytetty juuri siihen? Se olisi kieltämättä ollut aika huippuluokan lyönti. 

Omilla ryöstöretkillä en ole törmännyt muuhun kuin putkaan vievään sinivalkoisen maijaan. Se siitä. Kun ei enään käytä päihteitä voi pärjätä yllättävän pienellä rahamäärällä. Ei tarvitse enään pölliä rehellisten ihmisten omaisuutta. EI tarvitseeeeeee. 

Mulla on alkamassa toinen putsi kesä, ja meinaan nauttia siitä enemmän kuin edellisestä. Ainoastaan minä tiedän mitä tein viime kesänä, ja se touhu ei ole b-luokan elokuvan aiheeksi sopivaa. Olin kuntoutuksessa, ja olen vielä nauttimassa sen jälkilöylyistä. Toipuminen maistuu, ja lähes kaikilla tasoilla. See ya later!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...