maanantai 1. elokuuta 2022

syvyyksin


 Se on aika vittumaista kun huomaa miten paljon syviä sieluja imetään tyhjäksi. Anna vielä, lisää,lisää ja lisää, kiitos. No, meitsin empatialla ei näy loppua, se on ihan vitun sama mitä mieltä se ainoastaan ottavaa osapuoli on minun toiminnasta. Jos on kiltti ihminen niin se ei todellakaan tarkoittaa että on eilen syntynyt, eli tyhmä. 

Minä en ainakaan anna sen tapahtua omille läheisille koska minä tiedän aika tasan tarkkaan miltä se tuntuu tulla hyväksi käytetyksi. Tämä kylmä empatia millä yritetään naamioida oma ilkeyttä on niin vyön alle menevä että tekisi mieli oksentaa. 

Minä suoraan sanottuna nauraan teille välinpitämättömille ihmisille. Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...