keskiviikko 7. syyskuuta 2022

ennalta ehkäisy


 Kukas siellä luuraa? Joku jolla on selkeä viesti. Minä kuulun tänne, se on selvä peli. Jos halua vaikuttaa sen täytyy tapahtua juuritasolla. Eli, ennen kuin pienestä kukkasesta tulee liian ahne. Miksi minä verran ihmiset luontokappalesisiin? Koska mekin olemme osa sitä ns. suurempaa kokonaisuutta. 

Suosittelen että istutte alas, ja mietitte tarkkaan mitä te haluatte antaa tuleville sukupolville. Minä en voi muuta kuin neuvoa, mutta sekin on jotain mikä on parempi kuin leikkiä sitä hiljaista harmaata hiirulaista. Eli mikä tämä hiton flegmaatinen hiljaisuus on? Missä meidän siviilirohkeus on? Hieno uusi koti, ja heti rupea vituttaa ettei ole netti tai televisio. Sitä otetaan puheenaiheeksi, bääähbäähbääh!!!!!! 

Ei pitäisi suututtaa, mutta nämät itsesäälissä vellovat aikuiset lapset saisivat edes joskus pitää tietyt asiat ihan omana tietona. Minua ei kiinnostaa arkiset pikkuongelmat, varsinkin jos en joudu työssäni kohtamaan niitä. Joo, tiedän että sellaisella käytäyttymiselle on joku syy, mutta jotkut meistä jaksavat ilmeisesti kierrättää näitä " syitä" .

Jos nyt on vahingossa jäänyt levyn b-puoli soimaan, voisi ehkä ryhytyä tekemään asialle jotakin. Hyvää päivää kaikille tasapuolisesti. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...