tiistai 6. syyskuuta 2022

Uhrilampaat

 Bääähäää! Että mitä? Se on todella surullista nähdä, ja kuulla kun käy niin että tehdään pila toisen ihmisen kärsimyksestä.

Minulle kävi lapsena niin, yritin koulussa kertoo opettajalle että minun rakasta siskoa pahoinpidellään kotona. Menepäs hiivatin luova hullu luokkaan, ja ole hiljaa.

Minulle naurettiin livenä. Sen jälkeen päätin syystä pitää turpani kiinni. Aloin lintsata koulusta, ja menin yksin metsään istumaan. Joku papparainen käveli ohi , ja käski häipyä, ja vikkelästi.

Sellaiset terveiset Saksasta. Se syy miksi päätin muuttaa takaisin Suomeen oli että kaipasin sitä inhimillistä kosketusta minkä olin viimeksi Kanadassa kokenut.

En ole ikinä oikein tehnyt omista kokemuksista liian iso numero, ja en edelleenkään tee sitä. En ole edes uskaltanut kirjoittaa näistä asioista, koska joku vatipää on varmasti sitä mieltä että leikin sitä itkevää pässiä.

Nyt on nyt, se oli silloin. Tsemppiä päivään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...