keskiviikko 16. marraskuuta 2022

Motivaatio on motiivi

 Miksi me teemme mitä teemme? Moni ei uskalla kysyä sitä itseltään. Minä aloin käyttää päihteitä koska uskon että pelko on ainoa aito tunne, ja en yksinkertaisesti enään kestänyt sitä.

Minun motiivi paeta oli päivän selvää, mutta motivaatio oli täysin pielessä. En itseasiassa tiennyt mitä pakeneen koska oma sieluni oli umpisolmussa.

Nyt olen löytänyt motivaatio elää täysillä ilman päihteitä, ja motiivi on oma terveys. Alan antaa itselleni anteeksi siitä etten välittänyt omasta hyvinvoinnista.

Tämä on todennäköisesti isoin askel minkä olen viime aikoina uskaltanut ottaa. Tämän pisteen saavuttamisen eteen kannatti tehdä pää niskassa kiinni töitä, ja homma jatkuu.

Hyvää keksiviikko kaikille tasapuolisesti Yeah 😃

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...