tiistai 1. marraskuuta 2022

poltaa


 Musiikille tule koko ajan suurempi merkitystä omassa toipumisessa. Se tuki minua jo nuorena, ja nyt vähän vanhempana on todella antoisaa palata mielessä niihin aikoihin. Tulesta on tehty aika monta erittäin hyvää biisi.

Tuli on aika osuva sisäisen liekin symboli. Välillä tuntuu siltä että tämä aito elämänhalu poltaa mun sisuskalut, mutta olen aina suhtautunut intohimolla mm. taiteeseen. Itseasiassa tämä koko hiivatin elämä on taitolaji, se riippuu ainoastaan siitä miten suhtautuu asioihin, ihmisiin jne. Ouch, välillä tekee tiukkaa, mutta silloin palaan mielessäni luonnon ja taiteen maailmaan. 

Näen joskus unissa tämän kuuman pirulaisen liekin, mutta tunnen itseäni silloin täysin turvassa. Se tuntuu siltä kuin tämä liekki näyttää minulle elämän suunnan. Ehkä olin entisessä elämässä pieni punainen palomies, en tiedä. Mutta, silloin minulle kuuluisi sammuttaa tätä liekkiä. Nyt taisi mennä pasmat sekaisin, palataan myöhemmin tähän menneisyyden ammattiin. Jawohl mein Schatz, es ist vorbei! Öitä kamut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...