tiistai 28. maaliskuuta 2023

Kun hankeen rahat tippuvat vetäjien taskuihin

 Sellainen päivä, tämä saa olla viimeinen kerta kun jaan joillekin " viisaille" oman sielun sisältö ilmaisena.

Yksi aito herrasmies ansaitsee vielä minun elinikäistä kunnioitusta, ja meidän yhteistyö jatkuu no matter what!!!

Olen niin loppuun kyllästynyt näihin ns. romanttisiin sankareihin. Lähes jokaisella pyörii euron merkit puhtaiden silmälasien takana, ja minä en ole se yksi joka on rahojen perässä.

Joskus täytyy leikkaa siltojen ketjut, joku toinen seppä saa luvan hitsata sitä palavaa sillan romupaska kuntoon.

Minä jatkan tätä omaa polkua, poljetaan sinne minne meidät aidosti kunnioitetaan, eikä nuoleta meidän karvaista takapuolta.

Minun paskan sietämistä varten kasattu ämpäri alkaa kuplia yli, ja voin luvata että tämä paska polttaa teidän snobien nenäkarvat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...