maanantai 27. maaliskuuta 2023

Vapaus.....



 Vapaus, mikä se oikeasti on? Se on katsojan silmissä. 
Aitoa vapautta löytää oman sielunsa siimeksessä.

Kuka olen? Mikä taho pitää minut valheelisissa kahleissa? Miksi en osaa irtautua? 

Vastaus voi hyvällä tuurilla löytyä omien korvien välissä, muissa tapauksissa täytyy pyytää neuvoja.

Hyvää tapaa hallita omien demoniensa puheet on harhauttaa itsensä. Minulle toimii toivoa herättävää kulttuuri, luonto on kuitenkin ykkönen.

Sielunkumppani on paras tapa kohdata omat sisäiset hirviöt, ja minä olen ikuisen kiitollisuuden velkaa. 

Kirjoittaminen, kitaran soitto ja keskustellut luotettavien vertaisten kanssa ovat alkuruokaan verrattavia kokemuksia. Hän on vallannut minun liian isoa sydäntä, ja se asia ei muutu miksikään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...