maanantai 19. kesäkuuta 2023

PTSD, maustettuna oikein.....

 Heippa kaikille, tästä on nyt noin pari viikkoa kun sain virallisen PTSD diagnoosin. Mikään muu ei ole pistänyt oman kuvan niin uusiksi, ja olen oikeasti kiitollinen.

Tänään täytin terapianavigaatorin kysely lomakkeen, oho, paniikki oireet, pakkomielteet, ja megaluokan ahdistuneisuus. Negatiivinen stressi tuntuu turvalliselta, se on niin tuttu että tulee jo perseestä ulos, varsinaisesti.

Minä jopa vihaan jos joku sotkee mun rutiinit, ja se oikeasti riippuu ihmisestä joka sen uskaltaa tehdä. Olen tunnetasolla erittäin kosketusherkkä, ja pystyn kokemaan erittäin voimakasta vihaa, ja jopa koston halua.

Minun vajaassa päässä oikeasti uskon että tietyt yksilöt ansaitsevat kidutusta, silmä silmästä.....

Onneksi olen myös liian kiltti satuttaa liian pahasti, mutta tämän sanon nyt teille kaikille tasapuolisesti yhden ainoan kerran. Don't fuck with me.

Olen narsistin kasvatti, ja en voi sietää jos joku edes yrittää manipuloida minua, tai mun läheiset, ja eläinten pahoinpitelijät, juoskaa ihan vitun lujaa vittuun.

Pystyn omassa päässä keksimään paljon pahempia juttuja kuin mäkkärin pääkonttorin räjäyttämistä, mutten en tietenkään toteuttaa näitä päähänpistoksia.

Oikein hyvää, ja vitun raitista kesää kaikille tasapuolisesti Yeah 😃

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...