keskiviikko 20. huhtikuuta 2022

Aurorat


 

Tästä se lähtee! Se tuntuu edelleen siltä että luonto voittaa, ja aina. Aurora = valoa.  Luulen ainakin että se tarkoittaa sitä, en ole mikään hiivatin tulkki. Tämän kuvan napasin saman nimisen sairaalan pihalla. Tämän hoitolaan rakennukset ovat harmaita, mutta siellä oleva tunnelma on toistaiseksi ollut värikäs. 

Jopa "harmaat" ihmiset tulivat istumaan ulkona. Se ikävä tosiasia että päihdehörhöt häiritsevät taas tätä kevään tuloa ei saa estää sen että "muut" saavat nauttia kevään lämmöstä. Minä olen saanut luonnosta paljon tukea omaan toipumiseen. Voin olla kuin keväinen lehti, tai se ns. sipuli jolta suojakerrokset tippuvat pois. 

Se riippuu päivän fiiliksistä, olen joskus avoin, joskus pysyn piilossa. Harvoin löydän muualta kuin oman pään sisäisestä turvapaikasta sitä hiivatin tärkeätä topimisrauhaa. Tarvitsen, päivästä riippuen, muuan tunti per päivä että saan aikaa pysähtyä, ja katsoa elämää suhteellisesti. 

Se on erittäin toimivaa työkalu kun kärsii synnynäisestä stressihäiriöstä. Näiden "harjoitusten" jälkeen tunnen taas sisäistä turvaa. Alan lähes heti luottamaan omiin kykyihin. En ole vähän aikaa hosunnut turhaan, ei pahasti ainakaan. Vapaaehtoistyössä saan tilaa käyttää liialliset voimavarat ja koen aina päivän pääteeksi että mun ylihuolehtivaa osa pitää koko loppupäivän turpansa kiinni. 

Minä voin lämpimästi suositella tätä vihreää rataa, sieltä on helppo palata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...