torstai 21. huhtikuuta 2022

gaalapäivät


 Mitalit jne, eilen minulle ojennettiin yksi lehti jossa meitsin naama on etusivulla. En tarkoita että se vie pokaalien merkitystä minnekään. Saapumisjärjestys on tärkeää. Hyvää että ei niin pienet asiat saapuivat sovittuna aikoina. 

Olen saanut tietyt perusasiat kuntoon, siitä on muuan vuosi kun olen viimeiksi ollut vastavassa tilanteessa. Se tuntuu siltä että yksi suhteellisen kookas paketti on saapunut. Sen ei tarvitse mahtua postilaatikkoon, eikä ikkunanlaudalle. 

15 kuukauden raittius, hassu numero. Kun olin 15 v, olin jo käytänössä menetetty tapaus. Nyt olen jo 15 kuukautta " menestynyt ". Voitin kesän aikana elämänpelon. Aloin elää, syödä, nukkua ja olla kuin ihminen. 

Minua ei enään nolottaa olla olemassa, ja olen ymmärttänyt että se on kaikista eniten vaikuttanut siihen että olen luonnut aivan liian monta rikkinäistä ihmissuhdetta. Ihmettelin aika kauan että mikä hiivatin tunnelukko minua vaivaa. 

Matka jatkuu, kohta on kesä. Todennäköiseti kevän aikana saapuneet linnut osavat olla siihen mennessä vähän rauhallisemmat. Se tietynlainen kuumuus valtaa tämän maan, silti haluan käydä saunassa ja hyppiä laiturilta puhtauden kylpyammeseen. Yeah!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...