perjantai 22. huhtikuuta 2022

Varaukset


 Varaukset, niistä puhutaan vertaistukirymissä, kuntoutuksissa ja kohtaamispaikoissa. Meille addikteille on ymmärrettävistä syistä vaikeaa myöntää jos ollaan " varattuja ". Joku läheinen saattaa uskoa että meille käy huonosti jos me oikeasti joudumme nopeasti reagoida tilanteisiin. 

Älä hosua! Joskus todella ärsyttävää kuulla! Onneksi eletään edelleen ajoittain tässä ihanassa etä-maailmassa! Saan yhden tietyn läheisen kanssa mennä puolivalolla, niin kuin kuvasta näkee. Fyysisesti ainakin. Joskus on vaikeaa olla hosumatta.

Meidän mieli saattaa elää jossain muualla, se riippuu tilanteesta. Jokaisella on sukunsa, se on mitä se on.  Minä vihaan oman siskoni ex-miestä. Syyt siihen ovat liian henkilökohtaiset. Hän on Saksalainen poliisi. Ei muuta.

Hän on saanut huoltajuuden heidän lapsistaan, ja he ovat nyt aikuistuneet. Hän kasvatti heidät. Hän päätti mitä hänen pojastaan tulee isona. Jokainen aikuinen tekee virheitä. Tässä tapauksessa minun täytyy sanoa että tämä mies teki virheen kun "teki" lapsia. 

Hän syyttää nyt taas vaihteeksi minun siskoni siitä että pojalla on oppimisvaikeuksia. Pojulla on ADD. Ja se on siskoni syytä. Onko? Poika ei saanut minkälaista tukea omalta isältä kun puhutaan tämän "häiriön" hoidosta. Nyt pojalla on ongelmia, ja siskoni saa taas syyt niskansa. 

Tiedän etten voi vaikuttaa, mutta olen siskoni veli. Ainoa perheenjäsen hänen elämässä, ja hänkin on minun ainoa. Meidän yhteinen lapsuus oli aika hurjaa. Nykyään meillä on osa-aikainen rauhansopimus. Minä en suostu allekirjoittamaan mitään vastavaa dokumenti Saksalaisen poliisin kanssaan. Hän asua Saksassa, minä Suomessa. Se siitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...