tiistai 19. huhtikuuta 2022

Karkkipatukkatalo???????


 Asuuko tässä talossa suklaatehtaan omistaja? Sijainti on hyvää, kun miettiä miten paljon herkkuhetkiä tämä keväinen ilma tarjoaa. Niitä on varmaan yläkerroksesta hieno seurata. Yläilmojen suojassa on turvallista tulkita kevään varjopuolet. 

Se ei ole yhtä mukavaa kun joutuu juuritasolla seurata tätä joka vuotista sekkoilua. Päihtynnet sielut heräävät yhtä innokkaasti kuin kevän kukat. Kotimatkalla törmäsin niin moniin uhriin että luulin hetkellisesti tämän päivän lauantaiksi. 

Välillä minusta tuntuu että olen omassa hiljaisuudessa liikkuvaa toimittaja, tämän netti pläjäyksen nimihän on toipumisrintama. Minä en suoraan sanottuna ymmärrä miksi tämä päihdesirkuksen tragedia ei pääsee kovin usein uutisotsikkoihin. Minä alan koko ajan uskoa enemmän siihen että meitä addikteja verrataan torakkoihin. 

Se on kyllä kieltämättä totta että moni meistä voidaan tuomita meidän käytöksestä johtuen. Onhan sitä vaikeaa ymmärtää. Pitäisikö tästä sairauden luonteesta kertoa hesarin etusivulla? En uskoa että se tarina pääsisi siinä arvostetussa lehdessä edes tulostamis vaiheseen. Bittiavaruus taitaa olla se paras alusta, minä ainakin jatkaan tätä pommitusta. 

Johtoryhmälle tahtoan tarjota pilaantunutta suklaaherkkua. Tämä talo näyttää minun mielestäni siltä että sitä olisi käytetty sen maalamiseen. Joskus ulkokuori kuvaa sitä sisäistä todellisuuta. Makea kuori, pliisu täyte. Sorry folks? My ass. Öitä soturit!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...