keskiviikko 4. toukokuuta 2022

Addiction, ja sen tulkinta.....

http://www.paihderiippuvaiset.fi 


Addiktio = riippuvuus. 

Moni meistä elää siinä uskossa että tämä sairaus aiheuttaa ainoastaan fyysistä riippuvuutta. Minä itse, tämä ns. pikku Julle, minä elin koko käyttöaikani siinä harhaluulossa että kun darra loppuu olen parantunut. Whoops! 


Tämä hassu kuva, no, se kertoa aika hiivatin suoraan miten solmussa olin. Mun tunnesolmuista oli jo ajat sitten ilmat hävinnyt. Niitä piti melkein lämpöpuhaltimella sulattaa. Jäin alkuraittiudessa usein vielä vennamaan että joku voisi ystävällisesti avata niitä minun puolestani. 

Noin puolen vuoden itsetutkiskelun, ja vertaistuen antaman hellän aivopesun jälkeen pääsin omien solmujen kimppuun. En oikein ikinä ennen tajunnut mitä mun päässä tapahtuu, ja nyt tarkoitan tunnetasolla. Tiedostan nyt joka päivä enémmän että haluan, ja tarvitsen raittiuden. 

En vittu haluaa enään solmia muuta kuin omat kengän nauhat umpeen. 

Tämän linkin kautta voi löytää paljon tietoa tämän sairauden todellisesta luonteesta. Se on sairaus. piste. Yksi maailman monimutkaisimmista pedoista, jopa käärmeet jäävät kakkoseki tämän pirun verrattuna. Antaisin mielummin myrkkykäärmeelle luvan astua mun  syliin kuin tämän valehtelevan paskiaisen. Yksikään eläin ei haisee niin pahalle kuin tämä mörkkö. 

Toipuminen on ajoittain pelottavaa, mutta se antaa aina jossain vaiheessa yllättäin lohtua. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...