torstai 12. toukokuuta 2022

Valintoja...


 

Välillä tämä elämä on yllättävää. Tämä johtuu ehkä minun maailman katselmuksesta, mutta samana päivänä kuin kirsikkapuiden kukinta alkoi sain tietää missä saan toimia seuraavat kahdet vuodet wertsinä. Aloitan työkokeilulla, ja siihen on mun tapauksessa ihan pätevät syyt.

Ensin, en ole koulutettu vertainen, ja toinen vaikuttava pointi on että minulla on aika pahan luokan työnarkomaani ura takana. Mutta, olen jo vähän oppinut mihin asioihin kannattaa puuttua. Aitoihin epäkohtiin, ei enään pikku virheisiin. 

Olen oppinut arvostamaan että muille on enemmän ammattitaitoa kuin minulla. Itseasiassa nautin tästä oppipojan roolista, ja meidän työyhteisö toimii koko ajan paremmin. Minä en enään ole niin huolissaan pienistä asioista, ja täydellisyyden tavoitelu tuntua koko ajan enemmän täysin turhalta toiveelta. 

Hyvää loppuiltaa, jatketaan 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...