sunnuntai 12. kesäkuuta 2022

suhteet......


 Haluan tehdä yhden asian päivän selväksi. Minä olen sitä rotu joka osa luoda suhteita ilman turhanpäiväisiä vaatimuksia. Ja, sen minkä vaadin itseltäni ei yksinkertaisesti kuuluu ihan jokaiselle. Minun on täysin turha yrittää vaikuttaa kylmällä empatialla. Olen itse asiassa aika hiton allerginen siihen.

Tämä yksinkertainen, ja kaunis ranta ei vaadi yhtään mitään muuta kuin aito läsnäolo. Mutta, olen myös aina ollut erittäin kiinnostunut ihmisten aidosta luonteesta, ja tiedän monien vuosien jälkeen aika hyvin kenen kanssa tulen henkilökohtaisella tasolla toimeen. 

Moni luulee että olen joku outo kävelevä salaisten kammioiden kannattaja. Mutta, he jotka tuntevat minut osaavat lukeaa meikäläistä kuin avointa kirja, ja se riitää. Olen jättänyt menneisyyden molopäät oman onnensa varaan. 

Olen jatkuvan, ja kovan työn tuloksena oppinut erottamaan sen minkä ainoastaan haluan siitä minkä oikeasti tarvitsen. Tällä hetkellä olen siinä pisteessä missä nämät kahdet asiat löytävät toisensa, ja matka jatkuu. Se on erittäin lohduttavaa kun löytää omaa itsensä. Se on kaikkea muuta kuin itsekästä touhua, ja voin lämpimästi suositella että kohdatte oma itsenne.

Moni kuvitelee että olen ylimielinen koska tiedän kuka olen. En ainakaan turhan elvistelee, se ei sovi mun elämään. Ja sen mikä osan ei kerro minun luonteesta paljon mitään. Eikä se minkä en osa. Minä olen, ja elään ihan muina miehenä. Päivästä toiseen. Öitä, hauskaa etsintäreissu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...