perjantai 2. syyskuuta 2022

Missä olen?

 Muutos lähtee itsestä, joka viikon aihe. Ei se mitään, kun osaa jättää duunit duuniin. Ylityökielto on määrätty, se ei koske tällaista koekaniini. Olen kokkeillas, en enään kokkaa ruokaa, mutta keitän joka päivä tarvitseville maukasta toipumis soppa.

Missä olen? Rintaman keskellä, juuri siellä missä meikäläistä tarvitaan. Olen mies, ja tarvitsen sitä tunnetta. 

Annan mitä annettavaa on, ja jokainen saa leipoa siitä ihan oman makuista pullaa. Onneksi opin myös aikoinaan miten tehdään pirun nopeasti ravitsevaa sieluruoka.

Se on teistä kiinni paistaanko pöperöt ylikypsäksi vai Al denteksi. Pallo on teidän käsissä, kiitos ja kumarrus kaikille tasapuolisesti 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...