tiistai 11. lokakuuta 2022

EGOkapina


 Mitä jos olisimme samannäköisiä kuin tämä epätoivonen kuorillinen maapähkinän poikanen? Kukaan ei varmaan uskaltaisi boomata itsensä jollain ns. fitness selfiellä. Oletteko senonneet? Sitä varmaan moni mietti. Minä osan, minä pystyn, minä voitan aina. Ei se nyt ihan menee.......Joskus tule suurempia takapakkeja. 

Minua ärsyttää nämät tietyt tyypit jotka edelleen väittävät että toipuminen on kilpailu. Mutta, nyt teenpäs itsestäni numeron. Olen se 48, se on meitsin ikä.Whoops, nyt tämä babyface sankari paljastuikin keski-ikäiseksi papparaiseksi. 

Syönkö pähkinötä? Kyllä, niistä saa potkua. Harmaana miehenä pärjää aivan mainiosti näissäkin kekkereissä. Nähdään toipumiskulmassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...