maanantai 22. toukokuuta 2023

Toipuminen, onko se työtä?????????


 Minä, pari vuotta sitten. Alkuvaiheen ylpeys meinasi saada minut vähän aikaa sitten vielä kiinni. Nyt olen uupumuksen takia sairas lomaalla, ja se tuntuu hyvältä, ja pahalta. Onneksi hakeuduin takaisin avun piiriin, ja nyt olen eri tason avun tarpeessa.

Minä, ja traumat. Jokaisen kokemus on arvokas, ja meidän pitäisi olla samassa veneessä. Olen aina tuntenut itseäni ulkopuloiseksi, ja se on osaa minun tahdosta ylisuorittaa. Käytänössä unohdin rasvata omat jarrut ennen töihin lähtöä, mutta siinä on myös hyvät puolet. Jonkun täytyy tehdä työt, eikä jäädä ainoastaan höpöttämään omituisia.

Olen vielä hommissa, koulu loppuu ensi tiistaina. Kokemusasiantuntijan paperit laitetaan handuun, yeah.

Jonkinlainen terapia on tiedossa, ja nyt on se aikaa kohdata niitäkin osia minusta. Oikein hyvää kesää kaikille tasapuolisesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

katkeruus

 No voi itku, kun ihminen ei voi myöntää omat virheet, ja sitten syyttää muut. Tähän lisättynä se perinteinen kateus niin mun veri alkaa kie...